Tuesday, April 14, 2015

CILAKA PUNYA DAP, LAGI GAMBAR FAKE UNTUK BURUKKAN PAS

Himpunan HINDAR yang dianjurkan Majlis Ulama PAS pada 11 April lalu bertujuan untuk MEMBANTAH GST! Ia sama sekali tidak untuk tujuan memburukkan mana-mana pemimpin PAS!

Unit amal sebenarnya dah mula marah dengan sekor leader DAP ni, Ronnie Liu telah mengambil kesempatan untuk menggunakan gambar super imposed yang mungkin dibuat oleh Red Bean Army. Ronnie Liu telah memuatnaik di FB nya mengatakan kononnya Himpunan Hindar adalah untuk menjatuhkan dan menghentam Mat Sabu.

Cina bernama Ronnie Liu ni memang celaka! Takut sangat PAS keluar Pakatan hingga terpaksa menggunakan psywar murahan untuk menakut-nakutkan serta memecahbelahkan PAS.

Cuba lihat apa yang Ronnie Liu celaka ni post di FB dia!


Ini memang biadap dan celaka!

Unit amal terpaksa tunggu lama sikit untuk naikkan cerita ini kerana masih mencari gambar sebenar yang telah di super imposed kan oleh balaci RBA Ronnie Liu.

Ini hasilnya;

Celaka Ronnie Liu dan tentera RBAnya nampaknya sengaja mencetuskan provokasi untuk melaga-lagakan pemimpin PAS. Celaka Ronnie Liu ni memang mahu lihat PAS berpecah belah supaya senang mereka menguasai peranan dalam Pakatan Rakyat serta menggagalkan pelaksanaan Hukum Hudud.

Ronnie Liu memang takut sangat dengan Hudud dan PAS.

Pesan kepada Ronnie Liu, sila pasang samseng-samseng Cina kamu! Pastikan mereka escort kamu sampai ke neraka nanti.

No comments:

Post a Comment