Sunday, February 8, 2015

50RIBU DI KEMAMAN: BUKTI PAKATAN RAKYAT MASIH RELEVAN #RAKYATHAKIMNEGARA

Hampir 50,000 orang rakyat turun semasa Himpunan Rakyat Hakim Negara di Kemaman pada 3 Feb 2015 amatlah di luar jangkaan.

Dikala media Umno melaporkan ceramah Dato Seri Anwar Ibrahim tidak mendapat sambutan dan hambar, ternyata mereka telah melakukan pembohongan semata0mata kerana takut akan kelibat rakyat yang senantiasa mendokong perjuangan kebenaran.

Media Umno hanya mengambil gambar ketika padang masih kosong tetapi mereka tidak pula menyatakan angka sebenar kehadiran rakyat.

Unit Amal yang hadir pada malam tersebut juga sangat terkejut kerana apa yang terjadi adalah disebalik apa yang diceritakan di media Umno.


Walaupun hujan pada malam tersebut, tetapi ia langsung tidak menghalang himpunan rakyat tersebut yang senantiasa menyokong kepimpinan Dato Seri Anwar. Malah pada malam tersebut juga ramai kalangan pemimpin utama Pakatan Rakyat turun untuk bersama-sama anwar ibrahim, tidak ketinggalan pelbagai lapisan pemimpin PAS tempatan.

Unit Amal menjangkakan himpunan Grand Finale di Putrajaya pada 10 Feb nanti bakal menyaksikan tidak kurang 250,000 rakyat akan turun dan menakluki Putrajaya sekaligus menghambat keegoan kerajaan Umno?BN yang menggunakan sistem kehakiman untuk memenjarakan suara dan susuk tubuh seorang pemimpin rakyat seperti Anwar Ibrahim.


Ayuh wahai rakyat sekalian walau di pelosok mana sekalipun, TURUN ke Putrjaya pada 10 Feb 2015 untuk menyatakan solidariti terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat. Sokongan anda akan memberi kekuatan kepada Pakatan Rakyat untuk menghancurkan kezaliman Umno/BN.

Kepada sesiapa yang berminat dan memerlukan sebarang bantuan sila hubungi nombor berikut:

+6013-368 8606/ +6017-688 1865/ +601133585025/ +60172216673

Apapun keputusannya, Rakyat Adalah Hakim Negara, bersedialah apabila rakyat menjalankan penghakiman!

No comments:

Post a Comment