Wednesday, April 23, 2014

BLOGGER UMNO TERDESAK ; EDIT GAMBAR NAJIB & ROSMAH

Unit Amal jadi hairan sangat dengan kebodohan blogger upahan UMNO/BN ni. Mereka sanggup edit gambar Najib & Rosmah semata - mata untuk mendapatkan imbuhan kewangan.

Suka Unit Amal ingatkan, kalau nak cari makan tu carilah sumber yang baik. Janganlah menampakkan sangat kebodohan tu, jangan lah nampakkan sangat keterdesakkan menaikkan imej Abang Jib dengan Kak Mah tu.

Untuk makluman puak UMNO/BN jugak, rata - rata rakyat sudah terlalu menyampah sangat dengan pasangan laki bini ni. Korang buatlah macamana pun, rasa mual & jelek rakyat pada mereka takkan pernah hilang. Jalan penyelesaiannya mudah saja, suruh Najib undur atau tunggu masanya rakyat akan paksa mereka undur dengan cara yang lebih hina.


Pada blogger upahan UMNO/BN, tolonglah pesan pada Najib dengan Rosmah kalau cincin RM24juta pun boleh beli, takkan nak pergi umrah pun tak mampu. Inilah, akhir zaman orang lebih suka dunia.