Thursday, December 26, 2013

Muhaya Sah Agen AMENO. Akan DiLantik MT AMENO

Aku dah baca dan tengok ulasan Ostazah Celup ni pasal harga barang. Purely, 100% dia memang sokong AMENO. Sokong Najib naik harga barang. Sokong Rosmah naik harga barang. 


Apa masalah kau sebenarnya Ostazah? Aku rasa Abby Abadi lebih layak bergelar Ustazah daripda kau.

At least, Abby pejuang rakyat. Abby pejuang agar rakyat tidak ditindas oleh kapitalis yang ada dalam AMENO. 

Kenyataan kenyataan Muhaya ni amat bahaya dan boleh menggangu perancangan Unit Amal untuk berkumpul dan menjatuhkan kepimpinan yang ada pada 31 Disember ini.

Aku pinta orang PAS dan PKR boikot semua CD, ceramah dan produk Dr Muhaya ini. Sudah terang lagi bersuluh Dr Muhaya ini adalah agen AMENO untuk meredakan isu tentang kenaikan kos sara hidup. 

Kau tak payah berlakonlah Muhaya. Aku dah semak latar belakang kau. Memang kau sudah terhutang budi dengan AMENO sebab tolong kau buka butik di Kajang 

Ratusan ribu diambil dari duit kerajaan untuk majukan butik kau ni. Sebelum ini kau tak pernah kecam kami untuk timbulkan kekacauan dan huru hara. 

Kenapa sekarang kau cuba nak postifkan rakyat pasal kenaikan harga barang???? Kau memang agen AMENO.

Aku rasa Najib nak lantik kau jadi MT AMENO lepas ini. Berbaloilah kau rasionalkan rakyat dengan pemikiran positif kau tu. Ostazah celup!!!!

No comments:

Post a Comment