Sunday, December 29, 2013

AZMIN ALI UPAH PAPA GOMO

 Seronok aku tengok blogger AMENO bergaduh sesama sendiri sekarang nih. Makin teruk berebut harta pasal duit tak pernah cukup. 

Blogger yang aku maksudkan ini adalah Wan Azri atau Papa Gomo. Tak pernah puas dengan kerja kerja jahat dan fitnah.

Daripada cerita blue, cerita fitnah dan bagai lagi. Terbaru aku dapat cerita si celaka Gomo nih dah mula angin bila Nazri Aziz tak nak bayar dia lagi untuk menulis fitnah dan cerita cerita karut.

Mulalah si celaka ni meroyan buat fitnah yang bukan bukan pada Rafizi dan rakan rakan PKR yang lain. Rakyat kena tahu yang si Gomo celaka ini makan duit keliling.
Sewaktu Azmin Ali bertanding di Bukit Antarabangsa aku dengar gossip si Gomo ni dapat sampul dari Azmin. Boleh tahan juga banyaknya. Sedap la. Duit PKR sapu. Duit AMENO pun kau sapu. Celaka punya blogger. Patutlah kau kena pecat dari polis dulu.

jangan terkejut kalau jumpa blogger ni naik kereta mewah di jalannan. Isteri dua orang. kereta mewah. dahsyat betul. ni hah gambar kereta blogger talam dua muka nih.


Kalau terus kerja polis beranganlah nak pakai keta macam ni. ramai budak budak Unit Amal bengang bila Azmin tak nak bagi bajet masa election kat Bukit Antarabangsa. tup tup Azmin dah pasang Gomo kat Bkt Antarabangsa. Celaka kau GOMO. 
Kau makan keliling. Aku setuju APA kutuk kau. Padan muka kau!!!! Nazri Aziz tak nak bayar kau. Kalau nampak kat Dataran muka ni...kita baling dengan TELUR BUSUK