Thursday, November 14, 2013

FITNAH TERSEBAR PEJUANG TULEN DITUDUH OLEH PUAK PUAK KHAWARIJ ULAMA




Inilah kejahabatan puak puak Khawarij Ulama PAS. Mereka fitnah pejuang sebenar dengan pendedahan yang tidak masuk akal pun. Bodoh punya Khawarij Ulama. Senget.



Banyak sangat makan duit MB Kelantan sampai sanggup dedah kelemahan kumpulan sendiri. Celaka punya orang. Di bawah ini adalah artikel fitnah tersebut. 

Gambar yang dekat dekat ini semuanya gambar mangsa dengan adiknya sendiri bukan skandalnya.

Harap maklum.




Selepas habis episod semalam, BJ Fakaq pekenakan ayat 'power' sehingga awek boleh lintuk. Sekarang ini episod Suriana sudah mengetahui tembelang BJ Fakaq ada awek...


Lihat bagaimana BJ Fakaq berbohong kepada Suriana bahawa dia tak buat apa-apa, then bila Surian dedahkan gambar awek sebenar BJ Fakaq, iaitu Hajar (Isteri BJ Fakaq hari ini), maka baru terkial-kial.

Tetapi ayat power BJ Fakaq terus menjadikan Suriana Angau... Sila perhatikan kejahatan Fakaq melalui Print Screen email BJ Fakaq yang aku hack:

20 Mac: Rahsia BJ Fakaq terbongkar dan Suriana minta BJ Fakaq mengaku (bahawa dia ada simpan awek lain).  




20 Mac: Mana BJ Fakaq nak mengaku. Hero tu beb.. mesti gentleman.. Setakat nak tipu awek, nak takut apa. Kepala babi dalam surau UM lagikan boleh taruk. Ini awek punya hal, awek pun, awek tumpang... bukan serius pun. Dengan yakin BJ Fakaq jawab: "saya xkan mengaku benda yang saya tak buat". Haa.. dia tak tahu yang Suriana dah dapat gambar awek BJ Fakaq..... 
  

21 Mac: Fuh... Suriana dah post gambar awek BJ Fakaq sebenar...  tengok reaksi BJ Fakaq selepas ini...


aku tolong besarkan attachment tu...

21 Mac: Kesian Suriana, takut hilan BJ Fakaq, so mesti bincang slow-slow... dia baru kenal BJ Fakaq, kaki pompuan... So, dia minta bincang dengan BJ Fakaq, so ko ingat BJ Fakaq takut kehilangan Suriana ke? sorry beb, ayat power BJ Fakaq sekali bersiul, keliling pinggan datang...






22 Mac: Kesian Suriana, baru dia tahu bahawa BJ Fakaq ni bukan serius sangat. Makan hati berulam jantung. Dia postkan balik kenangan manis, bergambar bersentuhan pipi... ish.. kalau budak perempuan ni adik aku, taubat mati hidup balik aku cari dan aku potong je zakar BJ Fakaq ni...






Aku tolong besarkan attachment tu... Ini gambar yang Suriana hiasi dan touch-up, harapannya menggunung tinggi dengan BJ Fakaq. Tapi si celaka ni tiada hati dan perasaan, mempermainkan hati dan perasaan wanita sesuka hati. Memang BJ fakaq ni lebih layak daripada perkataan 'celaka'. Ini baru sikit.. Nanti aku akan siarkan macamana ada awek lain yang dibuntingkannya.... aku berani sebut sebab aku ada bukti-bukti... aku tahu sekarang dia dah kecut perut.  (Gambar dibawah adalah gambar yang dihantar oleh Suriana kepada BJ Fakaq. Bersentuhan pipi mungkin imaginasi Suriana dan mungkin dia buat superimpose gambar tu. Apapun isunya, Suriana sudah angau dengan ayat power BJ Fakaq). 



28 Mac: Kesian si Suriana, dah jadi hampir angau... dia ingatkan BJ Fakaq cintakan dia... walhal senyap-senyap ada awek lain sekeliling pinggang...






Biar dia rasa bagaimana perasaan pemimpin-pemimpin PAS yang dia fitnah angkara arahan parasit. Kalau dia tertekan apabila cerita sebenarnya tersebar , bagaimana fitnah yang jahat yang tidak benar sama sekali yang dia buat terhadap pimpinan PAS? Fitnah terhadap TG Presiden nak bergabung dengan UMNO, Fitnah terhadap Dr Harun Din, Ulama-ulama lain di dalam PAS? Bagaiamana adik-adik Universtii yang ikut Group I dididiik sehingga menjadi jahat dan ganas seperti Adam Adli dan lain-lain? Yang aku siarkan ini terlalu sedikit berbandiing kejahatan BJ Fakaq.

Sambungan akan datang, Suriana mula memujuk fakaq, ingin bunuh diri dan sanggup hantar gambar-gambar seksi...  

No comments:

Post a Comment