Monday, September 8, 2014

UNIT AMAL: PERLUKAH KITA BERI PENGAJARAN KEPADA NYONYA KOMUNIS INI?

Unit Amal berasa sangat tercabar dengan kenyataan beberapa pemimpin DAP yang secara terbuka mengkritik dan menjatuhkan maruah pimpinan PAS melalui kenyataan di Facebook dan Twitter.

Hari ini sahaja Pengerusi Wanita DAP, Chong Eng mengeluarkan kenyataan menyokong Dr Wan Azizah untuk menjadi Menteri Besar. Itu Unit Amal tak peduli. Tetapi kenyataan para pertama yang menghentam Presiden PAS adalah sesuatu yang tidak patut. Siapa Chong Eng untuk membidas Tuan Guru Hj Hadi? Jangan KURANG AJAR!!  
Serangan berkumpulan ini berterusan dengan diikuti oleh Teo Nie Ching yang melalui akaun twitternya menyindir Dato Dr Harun Din. Kenyataan biadap ahli DAP ini tidak ada bezanya dengan tindakan komunis yang suka menyiram minyak ke dalam api untuk menyemarakkan lagi api perpecahan. Ini memang modus operandi KOMUNIS.

 Perlu diingat, Pakatan Rakyat hanya kelihatan kuat dengan adanya PAS. Melayu mengundi wakil rakyat DAP hanya kerana adanya PAS dalam Pakatan. 

Unit Amal tidak hairan apabila DAP mula mempunyai hidung tinggi kerana mereka kini ada ahli Melayu sendiri. Barang diingat, melayu yang menyokong kamu hari ini kerana faktor kewangan bukan kerana mereka benar-benar berminat dengan DAP, manakala DAP pula sanggup berbelanja besar hanya untuk mewujudkan keahlian melayunya. DAP merasakan mereka sudah cukup kuat sekarang kerana anak muda Melayu?

DAP juga harus mengambil iktibar bahawa kekuatan jentera PAS yang terdiri dari kalangan Unit Amal dan Muslimah PAS akan pasti terguris kerana tindak tanduk pimpinan DAP ini. Jangan terkejut jika Lim Kit Siang tewas di Gelang Patah nanti kerana peralihan sokongan PAS dan Melayu di kawasan tersebut.

DAP jangan terlalu menunjukkan sikap komunis kamu itu, belajar menerima untuk tinggal di Malaysia yang ramainya adalah orang Melayu beragama Islam!

No comments:

Post a Comment