Sunday, April 20, 2014

GST : JOM!! GANYANG SAMPAI TUMBANG

Countdown untuk menumbangkan rejim kezaliman Najib & UMNO hanya tinggal lebih kurang 10 hari sahaja lagi.

Unit Amal menyeru seluruh rakyat Malaysia untuk turun beramai - ramai pada 1 Mei ini bagi menginterpretasikan kemarahan rakyat dan sekaligus melancarkan gerakan Reformasi kepimpinan negara. Kita sudah tiada masa, UMNO/BN telah menggunakan kuasa rakyat untuk menhimpit rakyat dan membolot kekayaan negara kepada kroni mereka. 

Natijahnya! negara berada dalam keadaan kemelesetan hari ini, subsidi terpaksa di tarik balik, harga barangan dinaikkan, hutang negara mencecah ratusan billion Ringgit.

Rakyat harus TURUN pada 1 Mei ini bukan sahaja untuk membantah pelaksanaan GST tetapi juga sebagai satu jalan jihad untuk negara. Jihad menentang kezaliman UMNO/BN.


UMNO/BN menggunakan GST sebagai alat untuk 'Gasak Sampai Tulang' rakyat, apabila hutang negara semakin meruncing UMNO/BN mahu melaksanakan GST untuk mengawal semula hutang tersebut sedangkan merekalah yang boros dan titis dalam menjalankan ekonomi negara.

UMNO/BN adalah 'Geng Suka Temberang' mereka gunakan GST sebagai alat untuk menipu rakyat.

UMNO/BN adalah 'Geng Sapu Tanah' mereka curi hasil negara, mereka rampas tanah rakyat demi kekayaan mereka.

UMNO/BN adalah 'Gampang,Sial,Tahik' setelah mereka lacurkan ekonomi negara, mereka minta rakyat tanggung kerakusan nafsu syahwat mereka melalui GST.

UMNO/BN cuba melaksanakan 'Goverment Sucks Tax' kerana harga kos penghasilan barangan dan perkhidmatan akan naik berlipat kali ganda kerana setiap barangan akan dikenakan GST.

UMNO/BN adalah 'Ganja Sampai Tonggeng'  maknanya duit hasil kutipan GST nanti akan dibelanjakan untuk mengadakan parti - parti liar yang songsang, luar tabii dan penuh dengan kemaksiatan. Inilah budaya yang UMNO/BN mahukan.

Sebagai Rakyat yang mencintai Tanahair ini, marilah kita bersama - sama pada 1 Mei ini untuk melaksanakan GST keatas rejim jahat UMNO/BN. GST kita adalah 'GANYANG SAMPAI TUMBANG',  'GANYANG SAMPAI TUMBANG',  'GANYANG SAMPAI TUMBANG'