Sunday, January 12, 2014

BLOGGER AMENO SYIOK SENDIRI MAAAA

  Gua rasa lu la yang syok sendiri KJ. Lu dulu masa jadi menantu itu Pak Lah lu la yang manyak cakap. 
Tergolek juga pak mertua lu. Zaman sikalang lu cakap manyak lagi. Lu tau itu pasal lah lepas Najib tumbang, lu pun tarak boleh jadi PM lagi di Putlajaya. 



Anwar akan masuk jadi PM maaa. Lu langsi la sikalang sebab itu Mukliz tak lawan lu dalam Pemuda. 

Gua tarak mau cakap manyak la. Sejak lu jadi KP, gua rasa lebih konfiden maa PR akan masuk itu Putlajaya. Wa mau masuk itu hard rock maaa. ROCK sama lu.

Gua mau bagi lu tahu la KJ... lu punya budak la manyak cilaka itu semua sudah diam. 

Lu lantik itu orang paling bagus punya maa untuk jaga siber. Gua suka sama dia. Dia ensem maa. Tarak syiok sendili punya maa. Ada gaya ... ada fesyen maaa...

Lu hantam itu Najib kuat kuat lagi. Manyak orang suka oooo... bila sudah kena hantam, senang kerja kita masuk Putlajaya maa. Gua bagi tau itu Azmin bagi tambah elaun lu all punya blogger kasi hantam kuat itu Najib. 

Gua pun kautim sama Azmin maaa... bukan lu sorang saja maa kenal Azmin. Gua pun main gitar sama itu Azmin maaa. 


Ini dua olang blogger hebat maaa. Kita geng Husam sama Azmin sokong maa... balun itu CILAKA AMENO kuat kuat sikit maaa...KASI MAMPUS itu AMENO maaa. 

No comments:

Post a Comment