Tuesday, December 31, 2013

UNIT AMAL TIDAK SERTAI DATARAN MERDEKA

Aku dan kawan kawan amat kecewa dengan pengurusan Unit Amal PAS yang gagal membuat arahan yang baik untuk pergi Dataran. Aku tak tahu mengapa pengurusan kali ni macam HARAM. Selalu masa BERSIH atau demo yang lain kami akan diberi taklimat pergerakan, makan minum dan duit saku sebelum turun demo.



Ini tidak, kelam kabut. MACAM HARAM. Aku dan kawan kawan lain sudah kecewa dengan pengurusan baru yang lebih percayakan budak budak universiti untuk jadi ketua dan lead demo. Apa ingat kami ni bodoh ker tak boleh jadi pemimpin? 

Aku dapat info budak budak UKM tu dapat sorang Rm50 dari Mahfuz semalam kat UKM. Apasal kitaorang tak dapat satu sen pun. Aku rasa Nik Aziz kena tegur perkara perkara korup dalam PAS ini. Patut bagi Mat Sabu jadi ketua demo baru meriah!!!!

No comments:

Post a Comment