Monday, December 9, 2013

ABBY ABADI 1,000 KALI LEBIH HEBAT BERBANDING WANITA AMENO


 PUAK PUAKA AMENO memang takut sangat dengan srikandi PAS ini. Mereka sanggup hantar bomoh untuk rosakan kereta Abby di Sungai Limau. 
Kesian aku dengan Abby, apa masalahnya korang ni budak budak AMENO. Dengki apasal???? 

Pada pandagnan aku, Abby ini 1,000 kali lebih baik dari wanita wanita AMENO yang datang ke Kuantan kononnya untuk bantu mangsa banjir.


Mana tidaknya, aku dapat maklumat puak puak AMENO ni tido kat hotel hotel mewah kat Kuantan. Datang dengan kereta besar. Tabur duit kat mangsa banjir macam bagi ayam dan itik makan. Daripada beli kereta besar aku rasa lagi afdal duit tu guna untuk beli beras, susu, gula dan pakaian untuk mangsa banjir.
KEHARMONIAN kepala hotak kau la Jib... kau tengok kita orang sengsara dalam banjir nih. Muka kau tak nampak pun turun padang bantu mangsa banjir. Kau tahu sengih je...bodoh punya Najib

Rumah separuh tenggelam. Ceritanya seorang mangsa yang ditemui Abby Abadi. Ada jiran yang datang mintak baju sehelai untuk dipakai. Ada yang telefon YB AMENO tapi tak angkat angkat telefon. 


Inilah bukti AMENO tidak prihatin. Mana wanita wanita AMENO yang pakai baju merah menyala kat PWTC??? Hotak kau la.

 Hanya sebab fahaman politik berbeza. Bantuan yang gunakan wang pembayar cukai tidak sampai kepada yang sepatutnya. Aku nampak dengan mata kepala aku sendiri, Abby Abadi hulur RM100 untuk bantu seorang pak cik di situ.

Walau RM100 tapi aku tabik kat Abby, 1,000 kali lebih baik daripada wanita wanita AMENO yang masih memuja lembu sebagai pemimpin mereka. 

Bodoh AMENO