Wednesday, November 20, 2013

WAJIB SOKONG HUSAM MUSA

Perwakilan perwakilan PAS Wajib menyokong Husam Musa sebagai pemimpin dalam PAS. Unit Amal Profesional PAS akan sentiasa berada untuk bersama sama menjaga keharmonian Muktamar yang bakal berlangsung pada 22-25 Nov ini di Shah Alam.

Unit Amal Profesional tidak akan benarkan sesiapa juga yang berniat hendak menghancurkan PAS dari dalam untuk membuat honar pada muktamar nanti. Calon pilihan Anwar dan DAP perlu dipersetujui oleh perwakilan. Jangan jadi pengkhianat parti seperti PAS Pulau Pinang.


Awas perwakilan PAS Pulau Pinang, pergerakan anda diperhatikan. Jika anda belot. Anda akan sakit nanti di Pulau Pinang. Tahulah bagaimana Guan Eng akan kerjakan anda. Jangan marah kalau tak dapat projek dan jawatan. 


Assalamualaikum,
Saya memutuskan menerima pencalonan untuk jawatan Naib Presiden PAS. Borang penerimaan pencalonan berkenaan diserahkan sekejap tadi.

Penerimaan untuk  bertanding hanya jawatan Naib Presiden sahaja dan tidak jawatan lain adalah berpedoman kepada jumlah pencalonan terbanyak untuk saya adalah untuk  jawatan tersebut. Sy menggagap itu adalah isi hati dan pilihan akar umbi PAS jawatan mana mereka inginkan sy tempatkan diri sy.

Semoga amal perjuangan kita diterima oleh Allah dan keutuhan PAS sentiasa terpelihara.

Kepada semua kawasan yg menaruh harapan kepada saya dengan pelbagai bentuk pencalonan yg mereka berikan, saya hargai dan berterima kasih.

Sekian.

Jazakallah.

Wassalam
Husam Musa

No comments:

Post a Comment